Darling Harbour

Alweer een berichtje uit Sydney!

Vandaag opnieuw de dag begonnen met een H. Mis en catechese, daarna zo snel mogelijk de stad weer in want er is gewoon zoveeeeel te doen! Met een groepje hebben we weer een rondje door het centrum gelopen, waar een hele leuke sfeer hangt met al die duizenden jongeren uit de hele wereld.... Die prettige sfeer en ontmoeting is heel erg bijzonder en maakt deze mooie stad nog bijzonderder!

Na het centrum hebben we met de boot een rondvaart gemaakt door de haven, dat was echt adembenemend en we hebben enorm veel foto's gemaakt. Daarna zijn we gaan shoppen/eten/rondkijken in hippe wijk Darling Harbour waar heel veel te doen is. Morgen gaan we lopen naar de locatie van de slotmis en zondag is dan de slotmis. Ik hoop zondag of maandag weer een berichtje je kunnen maken!

Groetjes,

Ruud

Reacties

Reacties

Chantal

Jullie zijn dus ook nog wezen shoppen, altijd leuk :)

Gisteravond zag ik Maarten gewoon in het WYD-journaal!! Nu de rest nog ;)

Groetjes Chantal

Jesca

Hoi Ruud,

Leuk om jullie belevenissen zo mee te kunnen lezen en maken. Geweldig om mee te maken, dat vergeten jullie vast nooit.

Ik wens jullie nog een paar inspirerende en mooie dagen toe. Geniet ervan.

groetjes,

Jesca (en Gert Jan en Lucas Oskam)

Henny en Tonny Moerings

Hoi Ruud, elke dag lees ik jullie reisverhaal. Geweldig zeg wat een belevenis. We volgen ook alles op TV. Wij wensen jullie nog hele mooie en inspirerende dagen toe.

Groetjes Henny en Tonny Moerings

rob en marise gast

hai providers,

erg leuk om jullie belevenissen te volgen via deze site,
een geweldige ervaring voor jullie.
een mooi en inspirerend weekend gewenst en we wnsen jullie een goede ontspannende laatste week!

groetjes,

Bas

Zo het heeft eventjes op zich laten wachten! maar ... hier dan toch ook een berichtje van mij! ik zie dat je het erg naar je zin hebt en dat je er veel leert/ervaart(d) :S. Het zal wel puur genieten zijn. na 1 jaar uitkijken en hard werken om dit bij elkaar te krijgen is het dan zo ver. en zoals ik het nu hoor/lees is het zeker de moeite waard! succes en veel plezier daar. ps waarom wist ik nu al dat typisch jij het water in zou gaan:P spreek je snel!

rob

ik hoop van harte dat jullie je laaste week (vakantie)toch meer faciliteiten heeft dan voorgaande periode. Jullie hebben ontzettend hard gewerkt voor het sponsor-geld en natuurlijk ook voor het resterende bedrag en dan moet ik lezen dat jullie met 140 man slechts 3 douches kunnen gebruiken. m.i. een slechte zaak van de australische organisatie.

Maak nu veel plezier en geniet van het prachtige land zodat jullie met een goed gevoel Australie kunnen verlaten. Ik zie jullie graag weer terug in ons dorpje.
rg

Mark & Debby

Hey Ruud,

Echt onwijs gaaf om te lezen hoe het leven daar aan de andere kant van de wereld is.
Hier gaat ook alles goed, druk met het huis enzo
Met Feyenoord ook alles ok, de 3e speelronde van de competitie is gelijk al tegen FC Synagoge.
Verder krijg je nog de groeten van Arno, Deboor, Jan T en buurman Leo uit Simpelveld.

Nog heel veel plezier, geniet er nog effe van!!!

Gr en Liefs, Mark & Deb.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!