Laatste dagen

Dit is het laatste berichtje vanuit Australie! We hebben eindelijk een internetcafe gevonden in Ballarat en daar maken we dan ook graag gebruik van. De laatste dagen stonden voornamelijk in het teken van de toerist uithangen. Zaterdag hebben we de Great Ocean Road gedaan en dat was echt fantastisch, het weer was wel wat minder met slechts 7 graden en af en toe felle buien. Maar het uitzicht over zee was echt geweldig. Zondag was weer een vrije dag, ik ben met Yulis, Carmen en Jeroen naar een boerderijtje geweest waar ze kangoeroes hadden. Dat was erg leuk en weer veel foto's gemaakt!

Daarna weer gebarbecued (ik kan het nu echt geen barbecue meer zien) en toen was het tas inpakken en vroeg naar bed.

Vandaag naar het Wildlife park geweest in Ballarat waar we kangoeroes konden aaien en eten geven, echt geweldig om te doen. Ook koala's en struisvogels gezien, maar na een uur hadden we het park al wel gezien en zijn we maar de stad in gegaan. Vanavond ons laatste geld uitgeven aan lekker eten en dan om 21.30 uur de bus in naar Sydney!

Woensdagochtend om 6.35 uur landen we dan weer in Nederland, en ik moet zeggen, ik kijk er nu wel naar uit...

Tot in Nederland!

Ruud

Leonie Hendriks

Ruud, dank je wel voor al je verhaaltjes. Het was leuk om zo mee te reizen.
doe de groetjes maar aan Maarten Koppen.
En een welkom thuis.

Anca

Hallo Ruud en alle anderen,
Nu is dan toch echt het einde in zicht! Wij zijn zo benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Heeft een van jullie nog tijd gehad voor een dagboek of zo?
Goede reis en tot woensdag!

Baan van Croesdijk

Ruud en de anderen,

Goede en behouden terugreis naar het veeeeeel mooiere Nederland (hmm)
Groeten, Baan.